Правила прийому до закладу освіти

Зарахування дітей до 1-го класу

Приймання дітей до першого класу здійснюється на безконкурсній основі. Відповідно до закону України «Про повну загальну середню освіту» для прийому до першого класу батьки або особи, які їх замінюють, надають такі документи:

1. Заява батьків( або особи, яка її заміняє ) про зарахування

2. Копія свідоцтва про народження дитини(оригінал пред’являється)

3. Копія документу про реєстрацію місця проживання або про право користування житлом (оригінал пред’являється)

4. Медична довідка №086-1/0 та копія довідки про щеплення №063/0

5. 3года на обробку своїх персональних даних та персональних даних дитини в порядку, встановленому законодавством України

6. Висновок ІРЦ (для дітей з особливими освітніми потребами)

Прийом документів проводиться за адресою:

вул. Парамонова, 7а

Зарахування дітей до 2-9-го класів

Як правило, зарахування дітей до перевідних класів здійснюється за умови переводу дитини з одного навчального закладу до іншого. Підставою для зарахування дитини є:

1. Заява батьків

2. Копія свідоцтва про народження дитини

3. Медична довідка встановленого зразка (ФОРМА № 086-1/0, затверджена наказом МОЗ від 16.08.2010 № 682, зі змінами, внесеними наказом МОЗ від 23.05.2012 № 382).

4. Особова справа дитини

    Зразки документів для зарахування до гімназії:

    Форма заяви