Якісне навчання
Підвищення рівня організації навчально-виховного процесу
Велика увага у школі приділялась охопленню дітей навчанням. Станом на 1 вересня 2017 року до навчання приступили 812 учнів (778 учнів у 2016-2017 н.р.). На кінець навчального року кількість учнів зменшилось до 806 (на 6 учнів менше ніж на початок навчального року). В цьому навчальному році було набрано три перших класи – 95 учнів. На сьогоднішній день вже 90 батьків подали заяви на навчання дітей в майбутніх 1-х класах.
8 учнів з вадами здоров’я здобували цього навчального року освіту за індивідуальною формою навчання. Робота щодо збереження контингенту учнів залишається однією з найбільш актуальних. Облік дітей шкільного віку на закріпленій території проведений у повному обсязі та в зазначені терміни. Набір до першого класу щороку стабільний. Вчителі разом із шкільним психологом вивчатимуть психофізіологічні особливості майбутніх першокласників, методику роботи з ними. Аналіз руху учнів упродовж навчального року свідчить про дієвість і результативність зусиль педагогічного колективу щодо збереження шкільного контингенту та забезпечення обов’язковості загальної середньої освіти
Профільне навчання
У школі існує певна система роботи щодо допрофільного та профільного навчання. У 8-9 класах проводиться допрофільна підготовка. З цією метою була налагоджена робота курсів за вибором та факультативів. Ми намагаємося урізноманітнювати специфіку класів згідно мережі класів.
В нашому навчальному закладі всього працює 30 класів. Серед них:
– 13 класів початкової ланки;
– 14 класів середньої ланки;
– 3 класи старшої школи (10-11 класи) ;
В школі 3 профільних класи: Історичний профіль – 10-А ( І група), Філологічний профіль(українська філологія) – 10-А ( ІІ група) та 11-Б, Філологічний профіль(англійська філологія) – 11-А ( І група), Спортивний профіль (футбол) – 11-А клас ( ІІ група). На базі 6-В, 7-В, 8-В класів створено класи по футболу СДЮШОР, як і планувалось в 2016-2017 н.р. Набір в профільні класи здійснюється шляхом вивчення запитів учнів та їх батьків, вивченням рівня їх навчальних можливостей та навчальних досягнень учнів.
Згідно з потребами учнів та їх батьків та з метою реалізації Концепції профілізації старшої школи у профільних класах надано додаткові години за рахунок варіативної складової робочого навчального плану для викладання;
– курсу за вибором «Футбол» та факультативу «Основи олімпійських знань» для забезпечення професійної спрямованості навчання учнів спортивних класів;
– факультативів «Стилістика сучасної української мови», «Основи ділового спілкування іноземною мовою», «Філософія»; курсів за вибором «Видатні постаті України», «Кроки до порозуміння» – для забезпечення профільного навчання учнів, формування комунікативних умінь, культури спілкування в різних сферах життєдіяльності;
– російської мови, з метою формування комунікативної компетентності, здатності успішно користуватися регіональною мовою та забезпечення права учнів на вивчення мов національних меншин;
– історії та екології рідного краю, для формування цілісного світогляду, екологічної культури учнів та підготовки учнів до сприйняття реалій життя;
– факультативів «Культура мовлення», «Практикум з правопису української мови» та додаткових індивідуальних та групових занять з української мови, англійської мови та математики з метою підготовки учнів до профільного навчання на ІІ ступені.
– курсу за вибором «Сімейні цінності» по формуванню у учнів життєвих компетенцій
З усіх предметів як інваріативної, так і варіативної складової в школі наявне програмне забезпечення.
Результати навчальних досягнень учнів з профільних предметів:
Профільний предмет | Клас | К-ть учнів | Високий рівень | Достатній рівень | Середній рівень | Початковий рівень | Кваліметричний показник з профільного предмета |
Англійська мова | 11-А | 11 | 5 | 2 | 4 | – | 0,67 |
Українська мова | 11-Б | 16 | – | 5 | 9 | 2 | 0,47 |
Українська література | 11-Б | 16 | 2 | 5 | 9 | – | 0,53 |
Українська мова | 10-А | 12 | 0 | 6 | 6 | – | 0,55 |
Українська література | 10-А | 12 | 3 | 5 | 3 | 1 | 0,61 |
Історія | 10-А | 16 | 1 | 9 | 6 | – | 0,60 |
Фізична культура | 11-А | 9 | 8 | 1 | – | – | 0,93 |
Високий рівень навчальних досягнень виявили учні 11-А класу з спортивним профілем навчання з профільного предмету (фізична культура – кваліметричний показник 0,93; 11-А класу з англійським профілем навчання кваліметричний показник 0,67.
Результати закінчення навчального року
У 2017-2018 н.р. учні школи закінчили начальний рік із такими результатами (2-11 класи):
Результати навчальних досягнень | 2015-2016 н.р. | 2016-2017 н.р. | 2017-2018 н.р |
Високий рівень | 3,4% | 3% | 3,5% |
Достатній рівень | 24,7% | 26% | 30% |
Середній рівень | 49,3% | 49,4% | 51,8% |
Початковий рівень | 22,5% | 20% | 14.7% |
К якості збільшився на 4,5%, Успішність підвищилась на 5,3%. Отримали Похвальні листи «За високі досягнення у навчанні» – 25учнів
В цьому навчальному році після проходження ЗНО отримають атестат за повну загальну середню освіту 39 випускників 11-х класів, з них 1 учень є претендентом на Золоту медаль та 1 учень – на Срібну медаль. Після проходження ДПА 59 учнів 9 класів отримають свідоцтво про базову загальну середню освіту.
З метою вирішення спірних питань, що виникають під час державної підсумкової атестації та для забезпечення об’єктивності проведення атестації в 2017-2018 навчальному році наказом по школі була створена апеляційна комісія. З боку учнів та їх батьків заяв на апеляційну комісію не надходило.